ŠPORT

Navodilo za izvajanje predmeta ŠPORT v času zaprtja šole

Do nadaljnega se pouk ŠPORT-a izvaja na daljavo. Učenci in učenke boste vsak ponedeljek na tej podstrani prejeli nova navodila za vadbo, ki jo boste opravili sami oziroma pod nadzorom svojih staršev. Glavni cilj predmeta ŠPORT v trenutni sitaciji je ohranjanje zdravja, dobrega počutja in gibalnih sposobnosti.

Po opravljenih vadbah boste vsak teden oddali poročilo preko spodnjega elektronskega obrazca. 

Vsak teden boste opravili 3 različne vadbe: 1 vadbo po lastni izbiri, 1 vadbo v naravi (sami oziroma v spremstvu starša) in 1 vadbo za gibljivost in moč.

Pri vadbi upoštevajte ukrepe glede omejevanja gibanja, ki veljajo.

V kolikor potrebujete pomoč ali dodatna pojasnila naju lahko kontaktirate preko elektronske pošte: kravanja.miha@gmail.com oziroma peter.vitez@hotmail.com

Z vašim delom sva zelo zadovoljna, saj sva prejela večino poročil o opravljenih vadbah. Vadbe ste nekateri opravili zelo domiselno, kar je iz najine strani zelo dobrodošlo. Kar tako naprej!

Ostanite zdravi!

Učitelja Miha in Peter

VADBA V TEDNU OD 30.3. DO 3.4.

VADBA 1 (po lastni izbiri)
Prvo vadbo opravite po lastni izbiri. Obremenitev naj bo zmerna in dlje časa trajajoča (vsaj 30 min). O vadbi oddate kratko poročilo v elektronskem obrazcu (kaj, kje, koliko). Pod vadbo po lastni izbiri lahko spada tudi katerokoli hišno oziroma vrtno opravilo, ki zahteva nekaj fizične aktivnosti.

Za vadbo 1 lahko poskusite tudi s kakšno od vadb/vaj, ki jih dnevno predvajajo na TV kanalih.

VADBA 2
Ta teden je vremenska napoved dokaj ugodna zato bi poskusili opraviti tek na 600m. S starši se odpravite v naravo, kjer po krajšem ogrevanju (hoja, počasen tek, nekaj gimnastičnih vaj) tečemo neprekinjeno približno 600m.  Tempo teka naj bo zmeren do hiter. Cilj je neprekinjen tek v omenjeni razdalji oziroma trajanju, v kolikor boste tudi merili čas pa ga prosiva zapišite v poročilu pri vadbi 2. 

VADBA 3
Vadba 3 je vadba za gibljivost in moč. Vaje so v priponki v gradivu. V poročilo vpišete število serij, ki ste jih opravili (zaželjeno najmanj 2) in število ponovitev posamične vaje. Pri izbiri vaj se lahko glede na svoje sposobnosti odločate med normalno, lažjo in težjo različico.

Ogrevanje: skoki s kolebnico 1min, raztezne vaje K-4 (v priponki Gimnastične vaje) vsaka vaja po 8 ponovitev
Glavni del: vaje na stopnici/stolčku (vir: 251 vaj moči; Pori, Pori, Vidič 2013, Športna unija Slovenije, Fundacija za šport)
Zaključni del: v gradivu - zadnja stran vaj

 

Šolski utrip

VRTEC BOVEC

Mala vas 121
5230 Bovec

PODRUŽNIČNA ŠOLA SOČA

Soča 28
5232 Soča

PODRUŽNIČNA ŠOLA IN VRTEC ŽAGA

Žaga 29
5224 Srpenica