ŠPORT

Navodilo za izvajanje predmeta ŠPORT v času zaprtja šole

Do nadaljnega se pouk ŠPORT-a izvaja na daljavo. Učenci in učenke boste vsak ponedeljek na tej podstrani prejeli nova navodila za vadbo, ki jo boste opravili sami oziroma pod nadzorom svojih staršev. Glavni cilj predmeta ŠPORT v trenutni sitaciji je ohranjanje zdravja, dobrega počutja in gibalnih sposobnosti.

Po opravljenih vadbah boste vsak teden oddali poročilo preko spodnjega elektronskega obrazca. 

Vsak teden boste opravili 3 različne vadbe: 1 vadbo po lastni izbiri, 1 vadbo v naravi (sami oziroma v spremstvu starša) in 1 vadbo za gibljivost in moč.

Pri vadbi upoštevajte ukrepe glede omejevanja gibanja, ki veljajo.

V kolikor potrebujete pomoč ali dodatna pojasnila oziroma bi kdo želel še dodatno vaditi, me lahko kontaktirate preko elektronske pošte: peter.vitez@hotmail.com 

Ostanite zdravi!

Učitelj Peter

VADBA V TEDNU OD 6.4. DO 10.4.

VADBA 1 (po lastni izbiri)
Prvo vadbo opravite po lastni izbiri. Obremenitev naj bo zmerna in dlje časa trajajoča (vsaj 30 min). O vadbi oddate kratko poročilo v elektronskem obrazcu (kaj, kje, koliko). Pod vadbo po lastni izbiri lahko spada tudi katerokoli hišno oziroma vrtno opravilo, ki zahteva nekaj fizične aktivnosti.

Za vadbo 1 lahko poskusite tudi s kakšno od vadb/vaj, ki jih dnevno predvajajo na TV kanalih.

VADBA 2
Vsaj enkrat ta teden (zaželjeno 2 ali 3 krat) opravite vajo pozdrav soncu. Najdete jo v priponki. Velik poudarek pri vajah, ki izhajajo iz joge je na pravilnem dihanju. Vajo vsakič ponovite vsaj 2x zapored.

VADBA 3
Vadba 3 - vadba za gibljivost, moč in hitrost. Ta teden bomo za vadbo 3 opravili nekaj nalog iz športnovzgojnega kartona. 

Ogrevanje: raztezne vaje K-4 (v priponki Gimnastične vaje) vsaka vaja po 6 ponovitev 
Glavni del:

  • skok v daljino z mesta - skoke opravimo na primerno gladki in nedrseči podlagi, opravimo skupno 5 skokov. S pomočjo starša poiskusimo izmeriti razdaljo od črte odriva do najbližje točke, kjer se telo stika oziroma se je dotaknilo podlage. Dolžino najboljšega skoka vpišite v poročilo pri vadbi 3.
  • tek na 60m - za tek na 60m poiščemo ravno pot ali cesto, na kateri približno izmerimo 60m. Opravimo 3 teke na 60m. Štart je visoki, štartno povelje je "na mesta" in "zdaj". Če imamo možnost, razultat tudi izmerimo in najboljšega vpišemo v poročilo.

 

Zaključni del: počasen tek ali hoja

 

Priponke: 

Fotografije

Šolski utrip

VRTEC BOVEC

Mala vas 121
5230 Bovec

PODRUŽNIČNA ŠOLA SOČA

Soča 28
5232 Soča

PODRUŽNIČNA ŠOLA IN VRTEC ŽAGA

Žaga 29
5224 Srpenica