ŠPORT

19.3.2020 Da bomo še naprej ohranjali dobro kondicijo in bili zdravi, je vadba za teden naslednja:

I. Skupaj s starši se odpravi do vodnega izvira, ki ga boš opisal . Primerna obutev, če bo pohod daljši. 

II. vaje za gibljivost in moč: lahko jih izvajaš sam ali pa si tokrat ti "učitelj" in skupaj s tabo vadijo starši,ali kdo od bližnjih.   1. sklop: ogrevanje: tek 2× 1 minuto (menjaš temo, hitro, počasi) , hopsanje, itd.

2.sklop: raztezne vaje , vsaka vaja- 7 ponovitev. (Vaje poznaš, začnemo z glavo in potem vse dele telesa.) 3.sklop: vaje za moč: počepi, sklece, "vojaški poskoki"...4.sklop: stresemo roke, noge.

 

 

 

Od 23.3. dalje bom vsa gradiva pošiljala po elektronski pošti. Za vsak dan, po urniku. Zaradi diferenciacije pouka v kombiniranem oddelku 4 razredov je ta način bolj smiseln. Lepo pozdravljeni, učiteljica Mija

Šolski utrip

VRTEC BOVEC

Mala vas 121
5230 Bovec

PODRUŽNIČNA ŠOLA SOČA

Soča 28
5232 Soča

PODRUŽNIČNA ŠOLA IN VRTEC ŽAGA

Žaga 29
5224 Srpenica